Alla inlägg under juli 2009

Av ellen - 10 juli 2009 19:58

upp och ner, ner och upp.. ungefär så ser livet ut för mina atiraljer som numera mest bor i väskan...

nu är jag hemma från stockholm, efter två dagars trevligheter, pinsamheter och allt vad det heter. imrogon bär det vidare till skåne och efter det spenderar jag några dagar hos (anna har hittat på namnet) loverboy!

puss anna kort och blond! :D xD


men vem vet vi kanske syns? sms:a inte för jag kan inte svara, telefonsamtal är däremot varmt välkomna!

haj haj!

(bild mest för bilds skull)


Av ellen - 6 juli 2009 20:57

imorgon åker jag till stockholm för att träffa en efterlängtad petra! det ska bli ungefär hur kul som helst!

efter det hoppas jag på att kunna ta mig upp till min också så efterlängtade johanna i värmland! jag hoppas moran och faran ska uppåt så att jag kan låna deras bil! jag gör vad jag kan johannan! det här ska gå!


ha en bra vecka 28 allihopa!


Av ellen - 1 juli 2009 22:21

if you had to lie a little, i´ll let it be true.


jag har noll koll på mitt liv känner jag. pengarna befinner sig någonannanstans än på mitt konto kan jag ju säga och mina planer för den här sommaren håller på att gå i kras.

det kostar vad det smakar.


imorgon drar jag till skåneland (nästan), på fredag i definitivt skåneland, på lördag på marknad i nästan skåneland, på söndag kommer jag troligtvis hem och på måndag åker jag norröver istället.


och busstiderna sommartid vet man ju inte om man ska skratta eller gråta över men nissarna som bestämmer vet väl bäst om när folk vill åka.. bra att priserna är höjda också det går verkligen ihop med mina klagomål över min ekonomi överst på sidan.

vad blir 21 x 70? kanske rullar den summan in på kontot på måndag.. vad kan man göra mer än att hoppas?



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards