Direktlänk till inlägg 7 juni 2009

jag vill bara komma hem och träffa min bäste vän!

Av ellen - 7 juni 2009 19:03

sitter för mig själv och surar. alla ljud utom radion STÖR mig! pappa klipper gräs, mamma pratar i telefon och mina tankar ekar ungefär 1 mm bakom mitt skallben! är man inte redan galen så blir man.

något alla borde veta är att jag skjuter upp mina problem! lovar mig själv en massa, sen lik  förbannat skiter jag i det. jag blir besviken på mig själv minst sagt.

har firat mikas födelsedag idag med marrängswiss till efterrätt! behövligt!

ja, framåt onsdag, torsdag någon gång ska jag bli på bra humör igen! ska sitta här och rulla tummarna tills dess...


hej hopp tills dess!

 
 
Johanna

Johanna

7 juni 2009 22:33

Åh bullar!! < 3

http://tusensmatankar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellen - 10 juli 2009 19:58

upp och ner, ner och upp.. ungefär så ser livet ut för mina atiraljer som numera mest bor i väskan... nu är jag hemma från stockholm, efter två dagars trevligheter, pinsamheter och allt vad det heter. imrogon bär det vidare till skåne och efter det ...

Av ellen - 6 juli 2009 20:57

imorgon åker jag till stockholm för att träffa en efterlängtad petra! det ska bli ungefär hur kul som helst! efter det hoppas jag på att kunna ta mig upp till min också så efterlängtade johanna i värmland! jag hoppas moran och faran ska uppåt så att...

Av ellen - 1 juli 2009 22:21

if you had to lie a little, i´ll let it be true.   jag har noll koll på mitt liv känner jag. pengarna befinner sig någonannanstans än på mitt konto kan jag ju säga och mina planer för den här sommaren håller på att gå i kras. det kostar vad det smak...

Av ellen - 30 juni 2009 21:47

jaha, klippt och skuren. nöjd? mycket! måste säga att det är ballt. (som du för övrigt ser på bilden ;))   skönt att kunna dra handduken genom håret och håret är torrt! styling: väldigt enkel. så ja, perfekt för mig!   nu väntar sängen, för imorg...

Av ellen - 29 juni 2009 23:22

KÖRKORT!   aahh! yepp! done... nu är det sommarlov och däcken under mig ska rulla åt alla möjliga håll. lär börja med något i stil med skogen.. sedan rullar vi vidare mot åhus, glassar och steker.   behöver meta lite i spargrisen om mina planer för d...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards